1400-11-11 13:01
730
0
78408
امام جمعه گالیکش:

دستاوردهای نظام، در دهه فجر به مردم بازگو شود

با حضور حجت الاسلام دلبری امام جمعه گالیکش؛ جلسه ستاد نماز جمعه گالیکش با محوریت دهه‌ی مبارک فجر برگزار شد.

به گزارش گلستان ما، حجت الاسلام دلبری امام جمعه گالیکش در جلسه ستاد نماز جمعه این شهرستان گفت: برنامه های دهه فجر بسیار مفید و برای اطلاع رسانی به نسل های بعدی انقلاب که اینها را ندیدند و از نزدیک لمس نکردند لازم و ضروری است .

وی خاطرنشان کرد: انشالله بتوانیم دهه فجر بسیار خوب داشته باشیم و دستاوردهای این نظام مقدس را که زحمت شما مردم است به نسل های بعد انتقال دهیم .

سید محمد دلبری خطاب به مسئولین متذکر شد: ما مسئولین باید زندگی زاهدانه ای داشته باشیم و از تشریفات پرهیز کنیم، بیشترین زحمات ما باید برای رفع مشکلات مردم باشد و به آنها خدمت کنیم .

وی اضافه کرد: در زمان کنونی شرایط فراهم است و الحمدلله سرعت بیشتری به خود گرفته، لذا همه باید یار و یاور دولتمردان باشیم و دست آنها را بگیریم تا مشکلات حل شود .

امام جمعه گالیکش بیان داشت: امروزه ثمرات و برکات این نظام و انقلاب و به خاطر زحماتی که حضرت امام (ره) کشیدند شما امروزه اقتدار، عزت و عظمت محور مقاومت را در منطقه و ذلت، نکبت، ضعف و زبونی جبهه استکبار به رهبری آمریکا مشاهده می کنیم.

در پایان مسئولین و اعضای ستاد نماز جمعه حاضر در جلسه به تشریح برنامه های دهه مبارک فجر در دستگاه های اجرایی و تشکل های مردمی پرداخته و راهکارها و نکته نظرات خود را در خصوص اجرای کیفی این برنامه ها ارائه دادند .

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.